Jumat, 12 Agustus 2011

kepercayaan kita kepada allah

ketika kita merasa sendiri, ialah yang selalu menemani
ketika kita gundah gulana, ialah yang memberi ketenangan
ketika kita tersesat, ialah yang menunjukan jalan
ketika kita dalam kegelapan, ialah yang datang membawa cahaya
ketika kita lupa, ialah yang selalu mengingatkan
ketika kita berlinang air mata, ialah yang menggantikannya dengan tawa
ketika kita putus asa, ialah yang memberi semangat
ketika kita tidak mengerti, ialah yang memberi tahu
ketika tak ada orang yang mau mengerti, ialah yang lebih memahami
ketika semua orang menjauh, ialah yang selalu dekat
ketika orang bosan dengan kita, ialah yang setia mendengar keluh kesah kita
ketika kita membutuhkan pertolongan, ialah yang senantiasa

sungguh tak akan cukup meskipun dengan tinta sebanyak air di samudera untuk menuliskan semua keagungannya, dialah tuhan ku Allah swt. yang sangat menyayangiku dan sangat mengasihiku,,,,
aku percaya dy akan selalu memberikan hal yang terbaik kepada hambanya,,, :) :)

disadari atau tidak, semua yang terjadi dalam hidupku adalah sebuah MIRACLE yang ia berikan kepadaku, sungguh jika tanpa campur tangannya aku ini bukan apa-apa, aku tak bisa berbuat apa-apa. terimakasih ya Tuhanku atas segala nikmat yang engkau berikan kepadaku, ampui semua dosa-dosaku, kuatkanlah aku dan berikanlah kemudahan dalam segala hal yang aku hadapi untuk kebaikan dunia dan akhirat dan agar aku selalu berada di jalanmu. aamiin


0 komentar :

Posting Komentar